×

Ειδοποίηση

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/program-images/pagkosmia-mera-kata-tis-ftoxeias-2014

Πρόσληψη Κοινωνικού Λειτουργού για την υποστήριξη του προγράμματος «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» στη Λάρισα στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) για την προγραμματική περίοδο 2007-2013

Ο συνημμένος πίνακας περιλαμβάνει τον προσληπτέο για τη στελέχωση του προγράμματος «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» στη Λάρισα στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) για την προγραμματική περίοδο 2007-2013.

Oι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν ένσταση από την Δευτέρα 22/12/2014 έως  και την Τετάρτη 24/12/2014.

Τελικός Πίνακας Προσληπτέων

Μοριοδότηση για την επαναπροκήρυξη θέσης Κοινωνικού Λειτουργού για την υποστήριξη του προγράμματος «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» στη Λάρισα στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) για την προγραμματική περίοδο 2007-2013. 

Ο συνημμένος πίνακας περιλαμβάνει τη μοριοδότηση για την επαναπροκήρυξη θέσης Κοινωνικού Λειτουργού για την υποστήριξη του προγράμματος «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» στη Λάρισα στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) για την προγραμματική περίοδο 2007-2013.

Πίνακας Μοριοδότησης

 

ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗ  ΘΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ

κωδικός 107

 

Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ "ΑΝΘΡΩΠΟΜΑΝΙΑ" ανακοινώνει την επαναπροκήρυξη θέσης με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μέχρι τις 30/6/2014 με την εξής ειδικότητα: 

  • 1 άτομο ΠΕ ή ΤΕ Κοινωνικό Λειτουργό, που αφορά στην υποστήριξη του προγράμματος «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» στη Λάρισα στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) για την προγραμματική περίοδο 2007-2013. 

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • Πτυχίο  ή  δίπλωμα Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ ή το ομώνυμο πτυχίο ή δίπλωμα Π.Σ.Ε. (Τ.Ε.Ι.) ή αντίστοιχο κατά ειδικότητα πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι. ή Π.Σ.Ε. (Τ.Ε.Ι.) της ημεδαπής  ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας
  • Άδεια άσκησης επαγγέλματος Κοινωνικής Εργασίας ή Κοινωνικού Λειτουργού
  • Πιστοποιημένη Γνώση χειρισμού Η/Υ 
  • Εμπειρία και συμμετοχή σε προγράμματα εθελοντισμού και ανθρωπιστικού χαρακτήρα
  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας (Γ2/C2) ή (Γ1/C1)

 

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:

  • να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε. ή να είναι ομογενείς ή μετανάστες με δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας
  • να είναι άνεργοι με δελτίο ανεργίας σε ισχύ
  • Ηλικίας έως 30 ετών

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής και να την υποβάλουν με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά (Επικυρωμένα αντίγραφα) είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία του Δικαιούχου στην ακόλουθη διεύθυνση: Παλαιολόγου 19, Λάρισα, ΤΚ.41223, απευθύνοντάς την στην ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ «ΑΝΘΡΩΠΟΜΑΝΙΑ» (5ος  όροφος,  πληροφορίες καθημερινά από τις 09:00 ως τις 17:00 τηλ. επικοινωνίας 2410232978).

 

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δεκαπέντε (15) ημέρες) και λήγει στις 5/12/2014

 

 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1. ΓΕΝΙΚΑ:

  • Αποδεικτικό στοιχείο ταυτότητας (για τους Έλληνες πολίτες και τους πολίτες άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε.).
  • Ταυτότητα ομογενούς (για τους Έλληνες ομογενείς).
  • Άδεια διαμονής σε ισχύ (για τους αλλοδαπούς τρίτων χωρών).

2. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

Εφόσον για συγκεκριμένες ειδικότητες ορίζονται από την ανακοίνωση απαιτούμενα (τυπικά ή τυχόν πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), οι υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν:

  • Τίτλο σπουδών από τον οποίο να προκύπτει η ημερομηνία κτήσης του.
  • Άδεια άσκησης επαγγέλματος σε ισχύ ή λοιπές βεβαιώσεις ή πιστοποιητικά ή επαγγελματικές ταυτότητες (μόνο για τις ειδικότητες που ορίζει η ανακοίνωση).

Εάν η γνώση χειρισμού Η/Υ ή η γνώση ξένων γλωσσών αποτελούν απαιτούμενα σύμφωνα με την ανακοίνωση προσόντα για ορισμένες θέσεις απασχόλησης, οι υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν τα κατά περίπτωση απαραίτητα δικαιολογητικά.

Εάν η εργασιακή εμπειρία αποτελεί απαιτούμενο σύμφωνα με την ανακοίνωση προσόν για ορισμένες θέσεις απασχόλησης, ανάλογα με την ειδικότητα πρόσληψης (με ή χωρίς άδεια άσκησης επαγγέλματος) οι υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν τα κατά περίπτωση (π.χ., μισθωτοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, απασχολούμενοι στο δημόσιο κ.ά.) απαραίτητα δικαιολογητικά απόδειξης της ζητούμενης εμπειρίας (π.χ., βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα, υπεύθυνη δήλωση εμπειρίας κ.λπ) 

3. ΚΡΙΤΗΡΙΑ:

Για το κριτήριο «Κατάσταση ανέργου»:

  • Δελτίο Ανεργίας σε ισχύ κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής.  

Για το κριτήριο «Οικογενειακή κατάσταση»

  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του οικείου δήμου.
  • Στην περίπτωση της μονογονεϊκής οικογένειας, οποιοδήποτε πιστοποιητικό δημόσιας αρχής της ημεδαπής ή αλλοδαπής από τo οποίo να προκύπτει η ιδιότητα του γονέα μονογονεϊκής οικογένειας (π.χ., πιστοποιητικό από το οποίο να προκύπτει η κατάσταση χηρείας του μονογονέα ή δικαστική απόφαση με την οποία ανατέθηκε η άσκηση της γονικής μέριμνας σε ένα μόνο γονέα κ.λπ.).
  • Δελτίο Ανεργίας σε ισχύ του/της συζύγου στην περίπτωση που και οι δύο σύζυγοι είναι άνεργοι.  

Για το κριτήριο «Οικογενειακό εισόδημα»

  • Εκτύπωση εκκαθαριστικού σημειώματος ή αντίγραφο αυτού για το οικονομικό έτος 2014, για εισοδήματα δηλαδή που αποκτήθηκαν από 1/1/2013 έως 31/12/2013  ή
  • Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 ότι δεν υποχρεούται ο ωφελούμενος να υποβάλλει φορολογική δήλωση λόγω εισοδήματος θεωρημένη από την αρμόδια ΔΟΥ.

Για το κριτήριο «Κατάσταση υγείας»:

  • Βεβαίωση υγειονομικής επιτροπής σε ισχύ από την οποία να προκύπτει το ποσοστό αναπηρίας (για ανέργους που ανήκουν στην ομάδα ΑμεΑ).

Για το κριτήριο «Κατάσταση υγείας»:

  • Βεβαίωση υγειονομικής επιτροπής σε ισχύ από την οποία να προκύπτει το ποσοστό αναπηρίας (για ανέργους που ανήκουν στην ομάδα ΑμεΑ).

 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1. Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων, συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων στοιχείων, έστω και συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής.

2. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά προσκομίζονται σε πρωτότυπα ή επικυρωμένα αντίγραφα 

 

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

«AΝΘΡΩΠΟΜΑΝΙΑ»

 

Για να κατεβάσετε την αίτηση πατήστε ΕΔΩ.

Μία συγκινητική εκδήλωση - απάντηση στη φτώχεια, με τη συμμετοχή σχολών χορού και συλλόγων της πόλης, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014 στην κεντρική πλατεία της Λάρισας, την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Φτώχειας.

Η Εθελοντική Ανθρωπιστική Δράση «Ανθρωπομάνια» στα πλαίσια λειτουργίας των Κοινωνικών Δομών Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας του Δήμου Λαρισαίων απέδειξε πως προβάλλοντας την κουλτούρα μας, με χορό και με τραγούδι αντιμετωπίζουμε πιο αισιόδοξα τα προβλήματα της κοινωνίας, αποδεικνύοντας παράλληλα  τη δύναμη της συλλογικότητας και της έμπρακτης αλληλεγγύης.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε συλλογή τροφίμων, ειδών παντοπωλείου, ειδών ένδυσης και υπόδησης, φαρμάκων και παραφαρμακευτικού υλικού για την ενίσχυση των ανθρώπων που βρίσκονται σε ανάγκη και εξυπηρετούνται καθημερινά από το Κοινωνικό Παντοπωλείο, το Κοινωνικό Συσσίτιο και το Κοινωνικό Φαρμακείο.

Ένας "τοίχος" ενάντια στη φτώχεια περίμενε τους επισκέπτες να εκφράσουν με μια λέξη, μια φράση, ένα σκίτσο και όπως αλλιώς επιθυμούσαν τα συναισθήματα που τους γεννά η μέρα.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε 10λεπτες ενημερώσεις για θέματα υγείας που μας αφορούν όλους από το Κοινωνικό Φαρμακείο και  ενημερώσεις για τις εναλλακτικές καλλιέργειες από το Δημοτικό Λαχανόκηπο και την Εναλλακτική Κοινότητα «Πελίτι» που χάρισε και ντόπιους σπόρους. Παράλληλα το Happy Kids, η Μπαλονομάνια, η Carlina, το βιβλιοπωλείο Γραμμή και το 3ο Σύστημα Αεροπροσκόπων Λάρισας πραγματοποίήσαν εκδηλώσεις για τους μικρούς φίλους.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με την παρουσία του Κέντρου Λαογραφικών Ερευνών (ΚΕΛΕ), του Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Συλλόγου Αβέρωφ «Ο Θετταλός», της Σχολής Κλασσικού και Σύγχρονου χορού της Μαρίας Δαλαμάγκα, του Dance Club Larissa, της Σχολή Χορού Independence Studio, της Let’s Dance και της Real Dance.

Με μεγάλη μας χαρά διαπιστώσαμε πως ο κόσμος της Λάρισας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μας, με αποτέλεσμα να συγκεντρώσουμε 130 κιλά τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης καθώς και 1290 κουτιά φάρμακα και παραφαρμακευτικά προϊόντα. Συνεχίζουμε την προσπάθεια με όλους εσάς δίπλα μας! Σας ευχαριστούμε!

 

{gallery}program-images/pagkosmia-mera-kata-tis-ftoxeias-2014{/gallery}

 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ύπαρξη μη κυβερνητικών οργανώσεων  είναι δείκτης των μεγάλων προβλημάτων ενός κόσμου που πολύ απέχει από το ιδεατό: φτώχεια, περιβαλλοντική υποβάθμιση, τραγική υγειονομική περίθαλψη, κοινωνική ανισότητα, καταπάτηση δικαιωμάτων. Είναι επίσης δείκτης δημοκρατίας.

Στην Ελλάδα, οι οργανώσεις της κοινωνίας πολιτών εδώ και δεκαετίες προσφέρουν σημαντικό έργο. Ειδικά στη σημερινή περίοδο της κρίσης, όταν η φτώχεια και οι ανισότητες έχουν απογειωθεί, ενώ το φυσικό περιβάλλον αντιμετωπίζεται σαν αναλώσιμος πόρος για άμεση εκποίηση, ο ρόλος των μη κυβερνητικών οργανώσεων αποκτά κρίσιμη σημασία για τη σωτηρία ζωών, την αναχαίτιση απειλών και την προστασία των κοινών.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα που δυσχεραίνουν το ήδη βαρύ έργο των οργανώσεων της κοινωνίας πολιτών στην Ελλάδα είναι η πολιτεία που δεν τις αναγνωρίζει ως κοινωνικούς εταίρους και φορείς γνώσης και πολύτιμης εμπειρίας, η πολιτική εχθρότητα που συχνά εκφράζεται ως κατευθυνόμενη λασπολογία και η οικονομική αδυναμία που επιδεινώθηκε με τη φορολόγηση των δωρεών που επιβλήθηκε το 2010.  

Εξάλλου, θα πρέπει να καταστεί σαφές, ότι η όποια ευθύνη της διασπάθισης δημόσιου χρήματος από μεμονωμένες οργανώσεις, ανήκει σε πολύ μεγάλο βαθμό στο πεδίο της πολιτικής ευθύνης και της αδυναμίας του ελεγκτικού μηχανισμού. 

Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών δεν αντιμετωπίζει τα μεγάλα αυτά προβλήματα. Αντίθετα, η ίδια η εισαγωγική επιστολή του Υπουργού Εσωτερικών Α. Ντινόπουλου δεν κάνει ουδεμία αναφορά στην αξία μιας ισχυρής κοινωνίας πολιτών και της ανάγκης καθορισμού του ευρύτερου πλαισίου λειτουργίας τους. Στην ουσία, το νομοσχέδιο δεν αποπνέει αυτή τη νέα δημιουργική σχέση κράτους – κοινωνίας των πολιτών στο πλαίσιο της συμμετοχικής δημοκρατίας και των προβλέψεων διεθνών κειμένων με δεσμευτικό ή μη περιεχόμενο, τα οποία η χώρα μας ωστόσο έχει αποδεχτεί και οφείλει να ενσωματώσει στην εσωτερική της έννομη τάξη αλλά απλά δημιουργεί ένα νέο μηχανισμό για τη διοχέτευση κρατικών χρηματοδοτήσεων.

 

Τα μεγάλα προβλήματα του νομοσχεδίου που απασχολούν από κοινού τις οργανώσεις μας, είναι ότι:

  1. Δεν περιλαμβάνει καμία αναφορά και πρόβλεψη στην ανάγκη για ουσιαστική συνεργασία της πολιτείας με την κοινωνία των πολιτών – περιορίζεται στη διαμόρφωση πλαισίου για χρηματοδοτήσεις. και στερείται σχεδιασμού που θα σηματοδοτήσει την συντονισμένη και στοχευμένη δράση των ΜΚΟ.
  2. Δεν διευκρινίζει κατά τρόπο αποτελεσματικό, τις πηγές και τα είδη των "κρατικών χρηματοδοτήσεων", τις οποίες εξάλλου αποφεύγει να ορίσει με σαφήνεια.
  3. Δεν προβλέπει διαδικασίες εσωτερικής διαχείρισης για μικρές οργανώσεις με ισχνή οικονομική δυνατότητα αλλά εξαιρετικής σημασίας έργο, με αποτέλεσμα αυτές να μένουν εκτός του προτεινόμενου Ειδικού Μητρώου λόγω  της αδυναμίας κάλυψης του κόστους των νέων διαδικασιών.
  4. Δεν διαχωρίζει τις ΜΚΟ από άλλου χαρακτήρα μη κερδοσκοπικά σωματεία ειδικού σκοπού, όπως η προώθηση συγκεκριμένων αθλημάτων, χόμπι, δογμάτων, κλπ. Δεν υιοθετούνται οι όροι «non-governmental organization» και «civil society organization» κατ΄εφαρμογή των αντίστοιχων ορισμών στα επίσημα κείμενα της ΕΕ.
  5. Αν και η αναφορά στο πλαίσιο εθελοντισμού αποτελεί θεωρητικά ένα θετικό σημείο του νομοσχεδίου, δεν αναγνωρίζει τον εθελοντισμό ως έκφραση έμπρακτης αλληλεγγύης και δεν θέτει τις βάσεις για επίσημη σύνδεση του εθελοντικού έργου των ΜΚΟ με διαφορετικές κοινωνικές δομές και διαδικασίες, αφήνοντας σημαντικά κενά και ασάφειες που προεξοφλούν τη μη εφαρμογή του. Επίσης, η συμπερίληψη ως φορέων παροχής εθελοντικής απασχόλησης, κρατικών φορέων, ΟΤΑ και δημόσιων νομικών προσώπων σε ένα νομοσχέδιο που αφορά αποκλειστικά τις ΚΟΠ, εξομοιώνει διαφορετικές ανάγκες και νομικά πλαίσια δημιουργώντας πεδίο για παράκαμψη της εργασιακής νομοθεσίας .
  6. Δεν λαμβάνει υπόψη το ευρωπαϊκό πλαίσιο για τις ΜΚΟ καθώς και το σχετικό πόρισμα της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής (2011)  όπως επίσης και προηγούμενα προσχέδια νόμου για το ίδιο θέμα αλλά και μεγάλη βιβλιογραφία συμπεριλαμβανομένων μελετών, άρθρων, νομοσχεδίων, πανεπιστημιακών ερευνών.

 

Ένα ουσιωδώς εποικοδομητικό θεσμικό πλαίσιο για τις ΜΚΟ θα πρέπει να μεριμνά για τα εξής:

  • Σαφή και συγκεκριμένο ορισμό των ΜΚΟ, σύμφωνο με το ευρωπαϊκό και διεθνές πλαίσιο
  • Δέσμευση της πολιτείας για απροσχημάτιστη και ειλικρινή διαβούλευση σε κάθε νομοθετική πρωτοβουλία που αγγίζει ζητήματα περιβαλλοντικής και κοινωνικής πολιτικής.
  • Δημιουργία διαφανούς πλαισίου χρηματοδότησης ΜΚΟ που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα επιπλέον ελέγχων, αλλά διαθέτουν άλλους επαρκείς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.
  • Παροχή πλαισίου για την ολοκληρωμένη νομική και ασφαλιστική κάλυψη των εθελοντών σε ΜΚΟ.
  • Διασφάλιση της αυτόνομης λειτουργίας και του κοινωνικού χαρακτήρα των ΜΚΟ.
  • Κατάργηση της φορολόγησης των δωρεών.
  • Σύμπλευση με το ευρωπαϊκό πλαίσιο για τις ΜΚΟ.
  • Δημιουργία ενός εθνικού μητρώου, με καταχώρηση των οργανώσεων, το οποίο θα συμβάλλει στην τήρηση νομοθετικών και άλλων δεσμεύσεων εκ μέρους των ΜΚΟ και θα επιτρέπει την παραγωγή αξιόπιστων πληροφοριών προκειμένου να αξιοποιούνται από όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, όχι  μόνο για τις περιπτώσεις χρηματοδοτήσεων αλλά και της συνεργασίας με την Κοινωνία Πολιτών στο πλαίσιο της διαβούλευσης για όλα τα θέματα που αφορούν την Κοινωνία, την Υγεία, το Περιβάλλον, τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.

Τέλος, με την ευκαιρία της δημοσίευσης αυτού του νομοσχεδίου, ζητάμε άλλη μια φορά να προχωρήσει δίχως άλλες καθυστερήσεις ο έλεγχος και η δικαστική διερεύνηση των υποθέσεων κακοδιαχείρισης δημόσιου χρήματος από οργανώσεις που έχουν καταχραστεί τον τιμητικό για εμάς τίτλο «ΜΚΟ».

Οι οργανώσεις που συνυπογράφουν το κείμενο αυτό επιφυλάσσονται για τη διατύπωση ειδικότερων σχολίων, ανάλογα με τις θέσεις, τις ιδιαιτερότητες του έργου και της νομικής τους μορφής.

 

Συνυπογράφουσες οργανώσεις (με αλφαβητική σειρά):

  1. Ακαδημία Πολιτών
  2. ΑΛΜΑ Πανελλήνιος Σύλλογος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων
  3. ΑΝΙΜΑ, Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής
  4. Αντικαπνιστικός Σύλλογος Πάτρας
  5. ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ
  6. ΑΡΣΙΣ Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων
  7. ΑΡΧΕΛΩΝ, Σύλλογος για την Προστασία της Θαλάσσιας Χελώνας
  8. Γέφυρα Ζωής Α.μεΑ. Δυτικού Τομέα 
  9. Γέφυρες Φιλίας – Ινστιτούτο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
  10. Γιατροί Χωρίς Σύνορα 
  11. ΔΕ.ΔΙ.ΔΙ.ΚΑ. - Διασωματειακή Επιτροπή για τη Διεκδίκηση Δικαιωμάτων των Ασθενών με Καρκίνο (μέλη 28 σύλλογοι ασθενών με καρκίνο από όλη την Ελλάδα)
  12. Δίκτυο για το Δικαίωμα στη Στέγη και την Κατοικία (18 οργανώσεις)
  13. Δίκτυο ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS
  14. Δράση για την Μετανάστευση και την Ανάπτυξη
  15. ΕΔΡΑ
  16. Εθελοντική Ανθρωπιστική Δράση "ΑΝΘΡΩΠΟΜΑΝΙΑ"
  17. Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος & Πολιτισμού
  18. Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύση (ΕΕΠΦ)
  19. Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία
  20. Ελληνική Πλατφόρμα για την Ανάπτυξη (Μέλη: ActionAid Ελλάς, Athens Network of Collaborating Experts (ANCE), Handicap Care Hellas, Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού (ΚΜΟΠ), One Earth, PR.A.K.S.I.S - Προγράμματα Ανάπτυξης Κοινωνικής Στήριξης & Ιατρικής Συνεργασίας)
  21. Ελληνική Τράπεζα Αναμνήσεων,
  22. Ελληνικό Δίκτυο για το Δικαίωμα στη Στέγη και την Κατοικία (18 οργανώσεις)
  23. Ελληνικό Δίκτυο Καταπολέμησης της Φτώχειας
  24. Ένωση Κυριών Δράμας
  25. Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
  26. Ευρωπαϊκή Έκφραση
  27. Ευώνυμος Οικολογική Βιβλιοθήκη
  28. Θετική Φωνή, Σύλλογος Οροθετικών Ελλάδας 
  29. Ιατρική Παρέμβαση
  30. Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»
  31. ΚΑΛΛΙΣΤΩ, Περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή και τη Φύση
  32. ΚΕΑΝ-Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων
  33. Κέντρο Γυναικείων Μελετών και Ερευνών «ΔΙΟΤΙΜΑ»
  34. Κέντρο Ερευνών ΡΙΖΕΣ ΑμΚΕ
  35. Κέντρο Ζωής  
  36. Κοινωνικές Συνεταιριστικές Δραστηριότητες Ευπαθών Ομάδων (ΚΣΕΔΟ) «ΕΔΡΑ»
  37. Κοινωνική Συνεταιριστική Δράση
  38. Κοσμο-Πολιτισμός 
  39. Κόσμος χωρίς πολέμους και βία
  40. Κ.Σ. ΔΡΑΣΗ – Περιστέρι
  41. ΜΕΤΑδραση 
  42. "ΜΙΤΟΣ" ΑΜΚΕ 
  43. ΝΟΣΤΟΣ  Ε.Κ.ΠΟ.Σ.Π.Ο. 
  44. Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης
  45. Όμιλος Εθελοντών κατά του Καρκίνου-ΑγκαλιαΖΩ 
  46. Ομοσπονδία ΜΚΟ Ελλάδας - ΟΕΜΚΟΕ
  47. ΠΕΨΑΕΕ 
  48. ΠΛΑΤΩ
  49. ΠΡΟ.Τ.Ε.Κ.Τ.Α. 
  50. Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος "Προμηθέας"
  51. Σύλλογος Θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ
  52. Athens Network of Collaborating Experts (ANCE) 
  53. Citizens in Action
  54. Fair Trade Hellas
  55. Four Elements NGO 
  56. Greenpeace - Ελληνικό Γραφείο
  57. MEDASSET
  58. PRAKSIS
  59. WWF Ελλάς